maanantai 29. huhtikuuta 2013

Rintamalinja hallintaan

Pörräilin urheilukaupassa ja polkuni vei urheiluliivihyllylle. Järkytyin siellä syvästi! Seinään nimittäin oli kiinnitetty tämä fakta rintojen venymisestä:



Pahoittelen kuvanlaatua, mutta se kuvastaa myös mielenrauhani horjahtamista. Ei tämä uutena tietona mulle tullut, mutta silti nuo luvut pistävät ikävästi silmiin. Eikä pinkki fontti yhtään hillitse asian räikeyttä.

Pidän kyllä aina urheiluliivejä sporttaillessani, mutta tämän tiedon valossa taidan ottaa ne kokopäiväiseen käyttöön. Heh, no se oli vitsi!

Eniten pisti miettimään tuo lause ”mikään lihaskuntoharjoittelu ei palauta rinnan sidekudosnauhoja”. Oon nimittäin joskus pähkäillyt, että rintalihasliikkeillähän saa tarvittaessa hankittua boostia rintamalinjaan. Tietenkin treenaamalla saa rintafileet kukoistamaan, mutta maanvetovoimalle ne silti häviävät.

Voitte arvata, että minkä tuotteen kanssa kävelin kassalle. Ostin niin napakat sporttiliivit, että melkein tuli hiki niitä sovittaessa.

Aiemmin olen lukenut jostain lehdestä, että suomalaisnaiset ovat laiskimpia rintaliivien ostajia. Asiantuntijoiden mukaan liivit tulisi pistää vaihtoon puolenvuoden välein. Mutta kuka myöntää, että heittää lempiliivinsä menemään kuuden kuukauden käytön jälkeen. En ainakaan minä. Kerran kun on hyvät ja istuvat löytänyt, niin niillä mennään kunnes kangas on käytössä väsähtäneen näköistä.

Taidan kuitenkin lähiaikoina pörräillä ostamaan myös uudet tavisliivitkin ja suosittelen sitä muillekin. Tehkäämme se sidekudostemme vuoksi!

6 kommenttia:

  1. Mulla on juuri Shock Absorberin yhdet urheiluliivit ja ovat kyllä tukevat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempia en ole itse vielä löytänyt. Tukeviin on helppo luottaa! :)

      Poista
  2. Jahas, nythän se selvis, miks mun rintalinja on väsähtänyt. Mulla ei oo liiviä lain ;) Pitänee hommata. Ai niin, enhän mä edes sporttaa. HAUSKAA VAPPUA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta eihän sulla nyt man boobseja kuitenkaan ole, joten kirmaahan vapaasti kesälaitumilla. :)

      Poista
  3. Lähden tästä ostoksille...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt onneksi on erinäisiä kevättarjouksia urheilukaupoissa.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...